
Je krijgt alle kansen om door te groeien
Bij De Stroomlijn, de klantendienst van Fluvius, FARYS en De Watergroep, krijg je alle kansen om door te groeien. Tot floorwalker bijvoorbeeld. Je helpt dan je collega’s aan hun desk.
Nu lezenBij De Stroomlijn, de klantendienst van Fluvius, FARYS en De Watergroep, krijg je alle kansen om door te groeien. Tot floorwalker bijvoorbeeld. Je helpt dan je collega’s aan hun desk.
Nu lezenDit lieve bericht liet een klant achter voor de teams van De Stroomlijn.
Nu lezenZaterdag is het zover: ons personeelsfeest!
Nu lezenHet is de Internationale Dag van het Geluk. Bij De Stroomlijn willen we onze medewerkers élke dag gelukkig maken. En met succes, want de sfeer onder de collega’s is top.
Nu lezenDe teams van De Stroomlijn zorgen ervoor dat de klanten van Fluvius, FARYS en De Watergroep pasklare antwoorden krijgen. En die topservice levert hen geregeld een schouderklopje op.
Nu lezenWho run the world? (Girls) Als Beyoncé het zegt, zal het wel waar zijn zeker? Ook bij De Stroomlijn zijn de vrouwen in de meerderheid: met 67,6% om precies te zijn.
Nu lezenBlij dat we deze klant zo goed hebben kunnen verderhelpen.
Nu lezenDeborah werkt al meer dan 7 jaar bij De Stroomlijn, de klantendienst van FARYS, Fluvius en De Watergroep.
Nu lezenGeniet van deze romantische dag en: love you!
Nu lezenEen klant deelde deze mooie woorden over het telefonisch contact met een van onze Stroomlijners.
Nu lezenWord je nerveus bij de gedachte om een nieuwe job te beginnen? Bij de klantendienst van De Stroomlijn start je niet alleen.
Nu lezenLuc is ondertussen al 15 jaar CEO van De Stroomlijn. “Ik ben eigenlijk al mijn hele leven bezig geweest met klanten. Dat heb ik mee van thuis uit. Mijn moeder had thuis de enige dorpswinkel en ik moest regelmatig meehelpen. En mijn vader was vloerder en had ook een toonzaal. Het gebeurde geregeld dat ik daar contact had met de klanten.”
Nu lezenBij De Stroomlijn mag iedereen er zijn
Nu lezenVoor Ruth startte bij De Stroomlijn, de klantendienst van Fluvius, FARYS en De Watergroep, deed ze altijd jobs waarbij ze mensen moest helpen. “Dat is zo’n beetje de rode draad doorheen mijn carrière. Ik zou geen job kunnen doen waarbij er geen contact is met mensen.”
Nu lezenVoor veel mensen is vandaag, Blue Monday, de meest deprimerende dag van het jaar. De Stroomlijners rolden deze ochtend echter met veel energie uit hun bed.
Nu lezenHr-assistente Aartje is je eerste aanspreekpunt tijdens je sollicitatie en bij al je praktische vragen over onder andere loon en vakantiedagen.
Nu lezenOnze neus gaat krullen als we van de klanten van Fluvius, FARYS en De Watergroep een schouderklopje krijgen.
Nu lezenWij wensen de collega-Stroomlijners een fantastisch 2023 toe. Met op de eerste plaats een goede gezondheid, maar ook veel liefde, werkvreugde en leuke momenten.
Nu lezenWe zijn heel blij dat we jullie klanten elke dag met de glimlach mogen verder helpen. Bedankt voor het vertrouwen en op naar 2023!
Nu lezenVandaag staat alles in het teken van gezellig samen zijn met je familie. We wensen alle Stroomlijners een mooie dag toe vol lekker eten en toffe cadeautjes ;-)
Nu lezenSinds eind 2021 is De Stroomlijn bezig met een infrastructuurvernieuwing. Alles verloopt volgens plan en het einde is voorzien voor november 2020. Valery Coucke, IT Operations Manager, licht toe wat de focuspunten zijn van deze vernieuwing.
Nu lezenLinda werkt al 12 jaar bij de klantendienst van De Stroomlijn en kan zich dus een ‘ancienne’ noemen.
Nu lezenSamen maken we elke dag het verschil
Nu lezen“Op iedere site is er een ‘gezellige bende’ die leuke activiteiten organiseert”
Nu lezenZe is nu 5 jaar teamleader en daarvoor was ze 13 jaar klantenadviseur.
Nu lezenAan al onze mannelijke collega’s: vandaag is het jullie dag.
Nu lezenOnze Stroomlijners zijn toppers: elke dag opnieuw zijn jullie vriendelijk voor de klanten én elkaar.
Nu lezenCharlotte werkt bijna 3 jaar voor De Stroomlijn voelt zich hier goed in haar vel. Het contact met de collega’s heeft daar veel mee te maken.
Nu lezenKersverse Stroomlijner Kelly getuigt: “Wat mij opvalt is dat de opvolging en coaching heel persoonlijk zijn.” En niet onbelangrijk: Kelly vindt dat ze een zeer correct loon heeft.
Nu lezenDe Stroomlijners hebben het hart op de juiste plaats. Jullie engageren zich met volle overtuiging voor verschillende goede doelen. Bekijk hier de goede doelen per vestiging.
Nu lezenKris werkt ondertussen een goeie twee jaar als klantenadviseur voor De Stroomlijn. De diversiteit in z’n job, de goede begeleiding en de collega’s zorgen ervoor dat hij elke dag met plezier gaat werken.
Nu lezenVincenth is sinds 14 april 2022 aan de slag bij De Stroomlijn. Daarvoor werkte hij als contact tracer. “Ik heb dat 7 à 8 maanden gedaan, maar de jobonzekerheid maakte dat ik naar iets anders ben beginnen uitkijken. Ik wou niet constant meer op interimbasis werken, want je wil uiteindelijk ook alleen gaan wonen op een bepaald moment. Aangezien ik graag mensen help, was er meteen een match met De Stroomlijn.”
Nu lezenStephanie werkt sinds eind 2019 voor De Stroomlijn. Wat haar zo aanspreekt aan haar werk als Stroomlijner? “De work-lifebalance, de band met de collega’s en de mogelijkheid tot bijscholing.”
Nu lezenDe kwaliteit van onze processen leunt sterk op de kwaliteit van de IT-systemen. Daarom zijn we blij dat we ICT-teams hebben die altijd the extra mile gaan om de betrouwbaarheid te verzekeren. Maar onze specialisten doen zoveel meer om de kwaliteit op hoog niveau te houden. Maarten Van Megroot, Operations Manager ICT Service Desk Fluvius, deelt graag een paar recente acties van zijn team.
Nu lezenCindy is sinds 5 jaar teamleader in de vestiging in Ieper. Daarvoor was ze 13 jaar klantenadviseur. Waarom ze haar job zo graag doet? Dat vertelt ze ons met veel plezier tijdens een persoonlijk gesprek.
Nu lezenEen steeds betere kwaliteit, dat geldt ook voor onze processen. Daarom zijn we sinds 22 juni overgestapt naar de nieuwe werkwijze om de identificatie, interactie en opvolging van Fluvius-klanten beter te stroomlijnen. KIO is echt een project voor én door Stroomlijners.
Nu lezenKiara Smeers is sinds 7 juni 2022 aan de slag bij De Stroomlijn in Hasselt als operator. Ze is met haar 21 lentes de jongste Stroomlijner op dit moment. Kiara vertelt waarom ze elke dag met plezier komt werken.
Nu lezenBij De Stroomlijn vinden we het erg belangrijk dat medewerkers nauw betrokken worden bij nieuwe werkwijzes. Jullie moeten er namelijk elke dag mee werken en dus moeten ze Stroomlijner-proof zijn. Stroomlijner en KIO-influencer Charlene Andries testte samen met een testgroep de nieuwe werkwijze KIO uit. Waarom heeft ze zich hiervoor kandidaat gesteld?
Nu lezenWat mag je verwachten als nieuwe medewerker bij De Stroomlijn? Als nieuwe Stroomlijner word je allesbehalve aan je lot overgelaten. Aartje, hr-assistent, en Arnela, operations manager Mechelen, lichten toe hoe je als starter ondersteund wordt.
Nu lezenTevreden klanten, daar gaan we voluit voor. Daarom wilde FARYS weten hoe happy de klanten zijn met het contact dat ze met ons hadden. Dat gebeurt volgens een internationaal gebruikte methode: CSAT. Dat staat voor Customer Satisfaction.
Nu lezenVoor een nieuw en uitdagend project – KIO - hebben onze technische collega’s Pieter Van Puyenbroek en Robin Coppens een titanenwerk verricht. Om klantendata uit te wisselen met Fluvius moest er een nieuw systeem worden gebouwd.
Nu lezenPatrick Put is al 13 jaar hr-manager bij De Stroomlijn. Hij vindt het belangrijk om niet in een ivoren toren te zitten, maar op de vloer aanwezig te zijn. “Ik wil voelen wat er leeft onder de collega-Stroomlijners.”
Nu lezenScherson is al 15 jaar aan de slag bij De Stroomlijn in Hasselt. “De uitdaging maakt dat ik hier al zo lang werk. En de mogelijkheden om door te groeien.”
Nu lezenPauline werkt bijna vier jaar bij De Stroomlijn in Ieper als klantenadviseur. Ze vertelt waarom ze zo’n trotse Stroomlijner is.
Nu lezenVeel Stroomlijners wonen dicht bij hun werk in Ieper, Hasselt, Gent of Mechelen. Dat heeft als groot voordeel dat je worklife-balance in elk geval geen last heeft van lange files en uren onderweg zijn. En voortaan kun je als Stroomlijner ook gezond naar het werk want elke Stroomlijner die dat wil, kan met een leasefiets naar zijn werk trappen. Naast gezond en ontspannend is een leasefiets ook heel voordelig! We leggen hier graag even uit wat een leasefiets is en waarom je daarmee zeker je voordeel doet.
Nu lezenIn de loop van de maand april starten we bij De Stroomlijn met de vernieuwing van onze IT-infrastructuur. De vernieuwing zal tot eind oktober duren. IT-manager Valery Coucke licht toe wat dit concreet inhoudt, wat de voordelen zijn voor de Stroomlijners én hoe kansarme gezinnen hier hun voordeel mee doen.
Nu lezenDerek is ondertussen al 13 jaar trotse Stroomlijner. “Het was mijn eerste job. Ik ben vroeger gestopt met school en heb daarna via een interimbureau gesolliciteerd bij De Stroomlijn. Ik werd vrijwel onmiddellijk aangenomen en een paar weken later mocht ik al starten.”
Nu lezenOp zaterdag 19 maart kwamen de collega’s uit alle 4 vestigingen van De Stroomlijn samen in De Fabriek in Buggenhout. Het werd een zalig feestje met als verrassingsact collega Kris uit Gent die zijn zangkunsten bovenhaalde.
Nu lezenDe oorlog in Oekraïne laat niemand onberoerd. Omdat alle beetjes helpen, zamelen we op alle vestigingen van De Stroomlijn hulpmiddelen in om af te geven aan de ambassade van Oekraïne.
Nu lezenGwendoline is nu bijna twee jaar aan de slag bij De Stroomlijn als klantenadviseur. Voordien was ze poetshulp. Ze vertelt wat haar motiveerde om deze toch wel opvallende jobswitch te maken.
Nu lezenTijdens een professionele shooting in Vilvoorde stonden 19 van jullie collega’s centraal. Zij werden eerst gemaquilleerd, stonden daarna voor de lens én werden ook geïnterviewd.
Nu lezenOnze collega-Stroomlijners werden verrast met lekkere Merci’tjes van Fluvius als dank voor hun inzet tijdens de stormen Eunice en Franklin. Een sympathieke attentie waar we met veel plezier van zullen snoepen!
Nu lezen