Scary Fact Friday
AAAAHHHH De maand is bijna om en je hebt nog altijd geen nieuwe fun facts gelezen. Dat is verschieten, hè?
Nu lezen
AAAAHHHH De maand is bijna om en je hebt nog altijd geen nieuwe fun facts gelezen. Dat is verschieten, hè?
Nu lezen
Wij zijn fan van ‘geven en nemen’. Onze Stroomlijners helpen onze klanten stuk voor stuk vooruit met een uitstekende service. En in ruil krijgen zij daar leuke extraatjes voor. Vandaag bijvoorbeeld: Fun Facts voor september.
Nu lezen
De 45+’ers Werkgroep: samen groeien sinds 2023.
Nu lezen
Hoe wij onze zomer vullen? Met een optimale klantenservice, zomeractiviteiten en… een verse dosis Fun Facts!
Nu lezen
Een onvergetelijke teamreis vol geschiedenis, vriendschap en avontuur. Met collega’s Anna, Linda, Derek, Wendy, Katrien, Barbara, Gerben en ex-Stroomlijner Eveline trok Natalie op ontdekkingstocht naar Polen – een reis vol emotie, verbinding en pure Stroomlijn-energie. Dank aan voorzitter Derek en coorganisatoren Linda & Anna voor de toporganisatie!
Nu lezen
Het is bijna zomer en dat betekent dat we een laatste keer terugblikken op die koude wintermaanden bij De Stroomlijn.
Nu lezen
Onze collega’s van Hasselt mochten onlangs een dagje mee op terrein met het team van Fluvius Aansluitingen – en dat werd een leerrijke en boeiende ervaring!
Nu lezen
De Heilige Familie kwam meevolgen bij De Stroomlijn Ieper in functie van de lessen 'ONTHAAL'.
Nu lezen
In 2024 zijn we gestart met een grondige hervorming van het kennisbeheerteam. De aanleiding was duidelijk: door de toenemende projectdruk werd het essentieel om als team sterker en efficiënter te functioneren. Daarom hebben we zeven belangrijke stappen ondernomen om onze werking toekomstgericht te hervormen.
Nu lezen
Hoe onze klantenadviseurs wandelende encyclopedieën zijn?
Nu lezen
Het afgelopen jaar stond bij De Stroomlijn in het teken van geven, verbinden en verschil maken. Op onze werkvloer sloegen we de handen in elkaar om een steentje bij te dragen aan wie het wat moeilijker heeft.
Nu lezen
Eind april en nog steeds geen nieuwe fun facts? Het was even nagelbijten, maar gelukkig vonden we op de valreep nog 3 leuke fun facts om met jou te delen. Wist je dat…
Nu lezen
Op 19 maart 2025 ontvingen we in Ieper opnieuw Fluvius-medewerkers.
Nu lezen
Ladies, Deze is voor jullie: Fun Fact Friday: vrouweneditie. Wist je dat…
Nu lezen
Op Valentijnsdag kregen we bijzonder bezoek in Ieper: twee klassen van OKAN (Onthaalonderwijs voor anderstalige kinderen). Dit onderwijs helpt jongeren tussen 12 en 18 jaar, die pas in Belgiëzijn aangekomen en de Nederlandse taal nog onvoldoende beheersen. Het doel? Zo snel mogelijkNederlands leren, en daar hoort ook vlot telefoneren bij!
Nu lezen
Fun Fact Friday is hier! Nu februari begonnen is, beleven we de kortste, maar zeker niet de saaiste maand van het jaar.
Nu lezen
Op 24 januari verzamelden alle collega’s van ondersteuning in Antwerpen voor onze jaarlijkse bijeenkomst. Een dag vol terugblikken, vooruitkijken en vooral waardevolle inzichten om samen sterker te worden in 2025!
Nu lezen
Nieuw jaar, nieuwe Fun Facts, zelfde concept! Elke maand verrassen we jullie met de leukste ‘wist-je-datjes’ van De Stroomlijn. Benieuwd naar de eerste weetjes van 2025?
Nu lezen
Bij De Stroomlijn krijg je de middelen om te groeien. Met extra skills en nieuwe kansen. En dat blijkt heel verslavend. Vraag maar aan onze collega Jense Sips!
Nu lezen
Thuiswerken of toch vanop kantoor? In alle rust kunnen focussen thuis of regelmatig een babbeltje kunnen doen met collega’s? In een prettig gesprek wegen Merel Van der Beken en Tim Moors de voor- en nadelen af. En voor Merel, uiteraard vanuit haar thuiswerkplek…
Nu lezen
De laatste Fun Facts van het jaar én we kijken al even naar 2025!
Nu lezen
Inspirerend en motiverend, zo kan je Danny’s verhaal best omschrijven. In een warm gesprek vertelt Danny hoe de flexibele werkomgeving bij De Stroomlijn hem in staat stelde zijn talenten te benutten. En hoe het zijn welzijn een enorme boost heeft gegeven.
Nu lezen
Onze vestiging in Mechelen draait de klok rond. Maar welke shift zorgt nu voor de ideale balans tussen werk en ontspanning? Wie welke dagen vult (en waarom!), lees je hier.
Nu lezen
Wist je dit al over De Stroomlijn?
Nu lezen
Aahhh… wat heeft die herfstvakantie deugd gedaan. Met een fris koppeke en een geüpdatet bioritme (hallo winteruur!), nemen onze Stroomlijners terug plaats achter hun werkdesk. Maar niet voordat ze antwoordden op onze vraag: wat gaf jou de doorslag om voor De Stroomlijn te kiezen?
Nu lezen
Bij De Stroomlijn heb je de keuze! Benieuwd hoe de vroege en late shift eraan toe gaat?
Nu lezen
Awel, hoe-ist? En nee, we willen niet gewoon beleefd zijn. We willen écht weten hoe onze Stroomlijners zich voelen…
Nu lezen
Klaar voor wat interessante weetjes? Wist je dat De Stroomlijn…
Nu lezen
Na 22 jaar in de zorg besliste Jessy Fonteyn ineens: ‘ik ga naar De Stroomlijn’! Strak plan of toch eerder onbezonnen? Want hoe belangrijk is ervaring bij je start? We vroegen het aan Jessy zelf én aan Soufiane Dakka, een collega die met aardig wat ervaring bij ons van start ging.
Nu lezen
Onze Stroomlijners weten wat te doen. Want…
Nu lezen
Wil je wat meer weten over De Stroomlijn? Wel, wist je dat…
Nu lezen
“Hoe laat begint jouw avond?” Bij De Stroomlijn beseffen we hoe zalig zomeravonden zijn. We horen het vaak van onze collega’s…
Nu lezen
Aahhh vakantie… daar is niemand tegen. Maar wat is de ultieme vakantie? We vroegen het aan twee collega-Stroomlijners en de antwoorden konden niet meer verschillen. Debby Huyghe leeft voor Tenerife, terwijl Ann-Sofie Janssen opleeft op de skilatten. En toch zijn ze het over één vakantie-aspect helemaal eens.
Nu lezen
De zomer? Dat is… ijsjes, BBQ’s én jobstudenten. En bij De Stroomlijn is dat niet anders!
Nu lezen
Tja, mocht klantvriendelijkheid een olympische discipline zijn, dan pakten onze Stroomlijners zeker goud in Parijs.
Nu lezen
Wie heeft er onze Grote EK-Pronostiek gewonnen?
Nu lezen
Hello-Bonjour-quoi? Da’s nog zoiets moois aan werken bij De Stroomlijn…
Nu lezen
De ICT Helpdesk van Fluvius is een dynamische en cruciale afdeling die zorgt dat alle medewerkers, van technici in het veld tot kantoorpersoneel, hun werk efficiënt kunnen doen. Onlangs spraken we met drie enthousiaste collega's: Simon, Tony en Kwinten.
Nu lezen
“De persoon luisterde aandachtig en garandeerde een oplossing binnen de week. En zo gezegd, zo gedaan!”
Nu lezen
Je stralende glimlach. Je fonkelend enthousiasme. En vanaf vandaag hopelijk ook… de zon!
Nu lezen
En alsof dat nog niet spannend genoeg is, geven we er een extra twist aan
Nu lezen
Er is 1 mensensoort die absoluut NIET graag belt… Yes, de papa’s
Nu lezen
En wij dragen ons boompje bij. Bijvoorbeeld met de fietsleasing voor collega’s.
Nu lezen
“De persoon was zo vriendelijk en hulpvaardig. En dat zelfs buiten de kantooruren!”
Nu lezen
Bij De Stroomlijn leren we onze klanten graag beter kennen. Maar wat weet je eigenlijk over ons?
Nu lezen
Oké, niet dat er hier overal posters hangen van Alexander Graham Bell, maar toch…
Nu lezen
Wat krijg je wanneer je een enthousiaste ancien en een frisse nieuwkomer samen in de zetel zet? Met rookie Chelsea Dirckx en ancien Glenys Verhoeven geeft dat een zalig gesprek vol raakvlakken, begrip en… gouden raad!
Nu lezen
Als Stroomlijner geef je elke dag tips en advies aan onze klanten. Maar welke kostbare tips kreeg jij ooit zelf… van die topadviseur genaamd ‘mama’?
Nu lezen
Zo’n topcompliment, dat smaakt hier wel!
Nu lezen
Nee, onze Stroomlijners moeten niet poseren voor een schoolfoto. Vandaag laten zij hun mooiste smile zien voor de Internationale Dag van de Lach.
Nu lezen
Deze dag is 100% De Stroomlijn.
Nu lezen
Bij ons was dat feestje!
Nu lezen
Je stem is een krachtig instrument (zoals de hamer van Thor) op voorwaarde dat… je het ook goed verzorgt.
Nu lezen
En dat mogen onze klanten zeker blijven doen
Nu lezen
Oh hallo, lente! Eindelijk weer tijd voor zonnige wandelingen en leuke terrasjes! Maar waar beleef jij dit kleurrijke seizoen het liefst: in de stad of op het platteland? Wij kunnen zelf niet kiezen, maar twee van onze collega’s hebben wel een uitgesproken voorkeur. Valerie De Temmerman (Gent) woont vlakbij de Schelde, in het rustige Merelbeke. Naast haar in onze zetel: Zeno Engelen (Hasselt), woonachtig in jawel… stad Hasselt.
Nu lezen
Elke dag mixen zij hun kennis met een shot positiviteit
Nu lezen
1 april valt op een vakantiedag!
Nu lezen
Wij zoeken iets.
Nu lezen
Als spreken zilver is en luisteren goud, dan hangt hier elke dag een gouden gloed rond onze collega’s.
Nu lezen
We helpen onze klanten graag direct-nu-onmiddellijk, maar soms lukt dat niet. En dan zijn we ook daar open en helder in.
Nu lezen
Ook al zeggen we elke morgen ‘hallo’ tegen elkaar, soms weten we -eerlijk is eerlijk- niet zo goed wat die andere Stroomlijners allemaal doen. Daarom brengen wij elke maand 2 collega’s samen. En op Wereldwaterdag is het natuurlijk aan iemand van Farys. Hey, Lara! Zij ploft in de zetel met Michael van Fluvius. Water en elektriciteit, dat gaat vonken geven.
Nu lezen
Daarom vinden wij thuiswerken zo zalig…
Nu lezen
Of zoals een bekende Vlaamse band zong: ‘Dan gaan we da-da-dansen!’
Nu lezen
… werken waarschijnlijk niet bij De Stroomlijn
Nu lezen
Prachtig hoe jij elke vraag enthousiast beantwoordt. Van klant of collega.
Nu lezen
Maak ‘m extra speciaal door vandaag de switch te maken.
Nu lezen
Want ook al zitten hier zoveel topcollega’s, we zoeken nog enkele Stroomlijners voor ons kantoor in Mechelen.
Nu lezen
Elke maand zetten we twee collega’s samen in de sofa. Niet voor een therapiesessie, wel voor een goeie babbel om elkaar beter te leren kennen. En op de Internationale Dag van de Moedertaal hebben we het natuurlijk over dialecten. Met Valerie Desle uit onze vestiging in Ieper en onze Hasseltse collega Dominique Renson zitten alvast twee uitersten naast elkaar. Ma hooooow zeg!
Nu lezen
’t Is het meest gehoorde antwoord op ‘Hoe is de sfeer hier?” En daar worden wij gelukkig van
Nu lezen
Onze Stroomlijners werken in de veiligste omstandigheden. Ook online. Dankzij ons straf IT security team.
Nu lezen
… hoe je ‘t ook noemt, vorige week stond ons energieverbruik in de kijker.
Nu lezen
Nu we als organisatie groeien, komen er ook nieuwe teamleaders en trainers aan boord. Vol enthousiasme en nieuwe energie om het beste in hun collega’s naar boven te halen. En in Gent staat vanaf nu Romina voor onze klantenadviseurs klaar.
Nu lezen
Happy Gedichtendag
Nu lezen
We openden een nieuwe vestiging van De Stroomlijn, de klantendienst van Farys, De Watergroep en Fluvius.
Nu lezen
Als nieuwe collega krijg je bij ons een uitgebreide opleiding. Ook daarna sta je er nooit alleen voor.
Nu lezen
Ah ja! Het maakt je gelukkig én bevat 0 calorieën (meteen check voor je goede voornemen)
Nu lezen
Bij De Stroomlijn zoeken we altijd enthousiaste klantenadviseurs. Voor onze 5 vestigingen. Benieuwd wie-wat-waar-hoe?
Nu lezen
Een gelukkig Nieuwjaar! Op naar een even sterk 2024.
Nu lezen
Na 30 jaar in de financiële sector maakte Danny Huyghebaert de overstap naar De Stroomlijn, de klantendienst van Fluvius, Farys en De Watergroep. Ondertussen werkt hij al een dikke drie jaar op de Ieperse vestiging.
Nu lezen
Aan onze opdrachtgevers Fluvius, Farys en De Watergroep: bedankt voor de samenwerking het afgelopen jaar!
Nu lezen
Geniet van de quality time met je familie, het lekkere eten en de cadeautjes natuurlijk.
Nu lezen
Bij De Stroomlijn, de klantendienst van Fluvius, Farys en De Watergroep is dat dagelijkse kost.
Nu lezen
“Vriendelijk en duidelijk geïnformeerd ondanks de drukte. Fluvius legt de lat hoog om anderen te helpen. Deed iedereen maar zo…” Dat horen we graag! Jij ook?
Nu lezen
Als je werkt bij De Stroomlijn, de klantendienst van Fluvius, Farys en De Watergroep, krijg je sowieso een lekkere verrassing van de goedheilig man.
Nu lezen
Waardering krijgen voor je werk, wie heeft dat niet graag? Lynn, klantenadviseur bij De Stroomlijn, de klantendienst van Fluvius, Farys en De Watergroep, krijgt daar alleszins veel energie van. Lees hier het volledige interview met Lien.
Nu lezen
Dan voel je je bij De Stroomlijn, de klantendienst van Fluvius, Farys en De Watergroep, snel thuis.
Nu lezen
Een mooie gelegenheid om de mannen bij De Stroomlijn, de klantendienst van Fluvius, Farys en De Watergroep, in de welverdiende spotlights te zetten.
Nu lezen
Alle collega’s hebben respect voor elkaars eigenheid.
Nu lezen
Bij De Stroomlijn, de klantendienst van Fluvius, Farys en De Watergroep, zijn de collega’s er élke dag voor elkaar.
Nu lezen
“We are family!”, het zou het lijflied van Stroomlijner Cindy Tommelein kunnen zijn. Cindy beschouwt haar collega’s dan ook als familie. Maar dat is niet de enige reden waarom ze graag werkt bij Ieperse vestiging van De Stroomlijn, de klantendienst van Fluvius, Farys en De Watergroep. In dit interview vertelt ze er alles over.
Nu lezen
Bij De Stroomlijn, de klantendienst van Fluvius, Farys en De Watergroep, gebeurt dat regelmatig.
Nu lezen
Dan zit hij bij De Stroomlijn op de juiste plek, want hier is er meer dan aandacht genoeg voor opleiding. Het doel? De klanten van Fluvius, Farys en De Watergroep zo goed mogelijk helpen met al hun vragen. Lees hier het volledige gesprek met Derek.
Nu lezen
Dit deelde een tevreden klant over de service van één van de klantenadviseurs bij De Stroomlijn, de klantendienst van Fluvius, Farys en De Watergroep.
Nu lezen
Dag van de Customer Contact Medewerker. De Stroomlijners helpen de klanten van Fluvius, Farys en De Watergroep elke dag met veel toewijding verder. Vandaag dus alleen maar superlatieven voor jullie:
Nu lezen
En wij zijn niet de enige die dat vinden.
Nu lezen
Daarom organiseert De Stroomlijn, de klantendienst van Fluvius, Farys en De Watergroep, startersdagen voor nieuwe klantenadviseurs.
Nu lezen
Het Weekend van de Klant is het uitgelezen moment om onze klanten, Fluvius, Farys en De Watergroep, te bedanken voor hun vertrouwen in De Stroomlijn.
Nu lezen
Leuke initiatieven met de collega’s, een goede work-lifebalance, mooie voordelen, … Bij De Stroomlijn komt het werkgeluk van de medewerkers op de eerste plaats.
Nu lezen
Dankzij jullie eindeloze geduld, vriendelijkheid en oplossings- en klantgerichtheid helpen jullie de klanten van Fluvius, Farys en De Watergroep elke dag verder.
Nu lezen
Het is vandaag Autovrije Zondag. De ideale dag om je met de fiets te verplaatsen. Bij De Stroomlijn kan je als medewerker een fiets leasen.
Nu lezen
Joey werkte eerst in de bouw en switchte naar een job als klantenadviseur bij De Stroomlijn in Ieper. “Ik had nooit gedacht dat ik in deze sector zou terechtkomen.”
Nu lezen
De zomervakantie is nu écht gedaan. Ben jij pas afgestudeerd en op zoek naar een eerste job met veel leuke collega’s?
Nu lezen
Is jouw kleintje (of niet meer zo kleintje) klaar voor de big day vandaag? Veel succes en plezier iedereen!
Nu lezen
Daar gaan de Stroomlijners elke dag voor. Heel leuk als de klanten dit ook weten te appreciëren.
Nu lezen
Guy Goethals werkt sinds januari 2022 bij De Stroomlijn in Gent, de klantendienst van Fluvius, Farys en De Watergroep. Voordien werkte hij 18 maanden bij Proximus en daarvoor 34 jaar in een drukkerij. Hij geeft ons 6 redenen waarom hij echt op zijn plaats zit bij De Stroomlijn.
Nu lezen
Ann-Sofie is een voormalige leerkracht en werkt sinds november 2022 bij De Stroomlijn als senior trainer. De switch bevalt haar heel goed.
Nu lezen
Het is vandaag Internationale ‘Vertel een grap’ Dag. Dat zal zeker geen probleem zijn voor de medewerkers van De Stroomlijn, de klantendienst van Fluvius, Farys en De Watergroep.
Nu lezen
Ben jij pas afgestudeerd en op zoek naar een boeiende job in een warme omgeving? Dan zul je je als een vis in het water voelen bij De Stroomlijn, de klantendienst van Fluvius, Farys en De Watergroep.
Nu lezen
Hoe ervaren onze starters hun eerste momenten bij De Stroomlijn, de klantendienst van Fluvius, Farys en De Watergroep? Dat vertellen ze je zélf.
Nu lezen
Dat laten de klanten ons geregeld weten.
Nu lezen
Kelly werkt bij De Stroomlijn in Hasselt en is méér dan enthousiast over haar job als klantenadviseur. Ze zou voor geen geld ter wereld willen ruilen. Lees hier waarom Kelly zo lovend is over werken bij De Stroomlijn, de klantendienst van Fluvius, Farys en De Watergroep.
Nu lezen
Bij De Stroomlijn ontstaan regelmatig vriendschappen tussen de collega’s. De sfeer in zowel de vestigingen van Hasselt, Ieper, Mechelen en Gent is echt top.
Nu lezen
De klanten van Fluvius, Farys en De Watergroep verder helpen: daar gaan we elke dag voor. En als dat ook nog eens geapprecieerd wordt, is dat dubbel zo deugddoend.
Nu lezen
24 juli is het Internationale Self-care Dag. Bij De Stroomlijn hebben we élke dag aandacht voor het welzijn van onze medewerkers.
Nu lezen
Een extra dagje vakantie in de zomer is altijd leuk.
Nu lezen
Onze jubilarissen beantwoorden telkens drie vragen naar keuze over hun parcours bij De Stroomlijn. Blij dat jullie al zolang in ons team zitten, Stroomlijners!
Nu lezen
Sinds december 2020 is Loveley klantenadviseur bij De Stroomlijn in Ieper. Hiervoor volgde ze een opleiding tot boekhouder bij de VDAB en voordien heeft ze als arbeider in productieomgevingen gewerkt. “Het was tijd voor iets anders. Ik wou een switch maken, deels ook omdat ik het zware lichamelijke werk niet meer kon doen.”
Nu lezen
We love complimentjes van de klanten van Fluvius, Farys en De Watergroep!
Nu lezen
Wist je dat de meeste collega’s bij De Stroomlijn nog geen ervaring hadden voordat ze bij ons begonnen te werken? On the job leren we je hier alle kneepjes van het vak
Nu lezen
Dat doen onze Stroomlijners elke dag opnieuw. En dat wordt geapprecieerd door onze klanten.
Nu lezen
Ik wou wel nog steeds contact hebben met klanten, want ik help graag mensen.” Lees in onderstaand interview waarom Sarah met plezier komt werken bij de klantendienst van Fluvius.
Nu lezen
Geniet van de zomer, Stroomlijners!
Nu lezen
Bij De Stroomlijn, de klantendienst van Fluvius, Farys en De Watergroep, is geen enkele dag dezelfde. Stroomlijner Lien houdt van de variatie in haar job en de open sfeer op de werkvloer. “Mensen die graag anderen helpen, zitten hier op hun plaats.”
Nu lezen
Al gehoord van de referral bonus? Dat is een financiële beloning als je een nieuwe Stroomlijner aanbrengt bij hr.
Nu lezen
Stroomlijner Glenys kent alleen gezonde en leuke stress in haar job op de klantendienst van Fluvius. “Ik ga zeker niet met een ontplofte kop naar huis.” Lees hier waarom ze de sfeer zo aangenaam vindt bij De Stroomlijn.
Nu lezen
Stroomlijner Sander moest in zijn vorige job ook ’s avonds en in het weekend paraat zijn. Bij de klantendienst van De Stroomlijn is zijn work-lifebalance véél beter. “Ik neem mijn job niet meer mee naar huis.” Lees nu zijn verhaal
Nu lezen
Wil je elke dag met plezier naar je werk gaan? De Stroomlijn zet 100% in op werkgeluk!
Nu lezen
Stroomlijner Heidi is een voormalige kapster die nu helemaal haar ei kwijt kan bij De Stroomlijn, de klantendienst van Fluvius, FARYS en De Watergroep. Haar collega’s geven haar veel energie. En af en toe eens een complimentje krijgen van een klant doet ook deugd natuurlijk. Lees hier het volledige interview met Heidi.
Nu lezen
Zo zijn we er altijd voor de klanten van Fluvius, FARYS en De Watergroep. Een dikke merci aan dit topteam!
Nu lezen
Stroomlijner Jan maakte de switch van een commerciële klantendienst naar De Stroomlijn. En daar heeft hij nog geen spijt van. Vooral de opleidingen ziet hij als een groot pluspunt. “De opleidingen die je krijgt zijn heel erg op maat.” Lees hier wat Jan nog meer te zeggen heeft.
Nu lezen
Een drastische carrièreswitch is soms de perfecte oplossing voor een betere work-lifebalance. Zo was onze klantenadviseur Jolien voorheen actief in de bijzondere jeugdzorg. Lees hier waarom ze happy is in haar nieuwe functie bij De Stroomlijn, de klantendienst van Fluvius, Farys en De Watergroep
Nu lezen
Valerie is sinds 30 januari van dit jaar aan de slag bij De Stroomlijn. Ze is tot nu toe over de hele lijn positief over haar nieuwe job. “Ik heb nog geen negatieve punten ontdekt aan de job of de werkomgeving.”
Nu lezen
Daar streden de vakbonden al voor in de 19de eeuw. Met als resultaat de 8-urige werkdag.
Nu lezen
Onze preventieadviseur Kris Biesemans neemt dagelijks initiatieven om de veiligheid en gezondheid van de Stroomlijners te verbeteren. Hoe hij dit doet, lees je in onderstaand interview.
Nu lezen
Een aantrekkelijke verloning, diverse voordelen en een goede work-lifebalance. Lees hieronder waarom het zo aangenaam werken is bij De Stroomlijn, de klantendienst van Fluvius, FARYS en De Watergroep.
Nu lezen
Jullie zijn het hart van De Stroomlijn en onmisbaar voor ons bedrijf én elkaar.
Nu lezen
De stille kracht van onze klantendienst is de IT. Deze maand laten we enkele IT-collega’s aan het woord.
Nu lezen
Met niet één, niet twee, maar met maar liefst zes lovende termen bedankte deze klant een van onze klantenadviseurs.
Nu lezen
Dat is bij De Stroomlijn ook echt zo, vindt Stroomlijner Gwenaëlle uit de vestiging in Ieper. Ze geeft in onderstaand interview nog meer redenen om bij De Stroomlijn te starten.
Nu lezen
Hou vandaag de lucht in de gaten, want er zouden wel eens paasklokken met lekkers kunnen passeren…
Nu lezen
En dat vinden onze klanten duidelijk ook. Dit liet een tevreden klant weten na een contact met onze klantendienst.
Nu lezen
“Ik kreeg hier meteen een warm gevoel, het is duidelijk dat ze kijken naar jou als mens.” Stroomlijner Diego zit duidelijk goed in zijn vel bij De Stroomlijn. Hij vertelt waarom de klantendienst van Fluvius, Farys en De Watergroep anders is dan die van klassieke callcenters.
Nu lezen
Bij De Stroomlijn, de klantendienst van Fluvius, FARYS en De Watergroep, krijg je alle kansen om door te groeien. Tot floorwalker bijvoorbeeld. Je helpt dan je collega’s aan hun desk.
Nu lezen
Dit lieve bericht liet een klant achter voor de teams van De Stroomlijn.
Nu lezen
Zaterdag is het zover: ons personeelsfeest!
Nu lezen
Het is de Internationale Dag van het Geluk. Bij De Stroomlijn willen we onze medewerkers élke dag gelukkig maken. En met succes, want de sfeer onder de collega’s is top.
Nu lezen
De teams van De Stroomlijn zorgen ervoor dat de klanten van Fluvius, FARYS en De Watergroep pasklare antwoorden krijgen. En die topservice levert hen geregeld een schouderklopje op.
Nu lezen
Who run the world? (Girls) Als Beyoncé het zegt, zal het wel waar zijn zeker? Ook bij De Stroomlijn zijn de vrouwen in de meerderheid: met 67,6% om precies te zijn.
Nu lezen
Blij dat we deze klant zo goed hebben kunnen verderhelpen.
Nu lezen
Deborah werkt al meer dan 7 jaar bij De Stroomlijn, de klantendienst van FARYS, Fluvius en De Watergroep.
Nu lezen
Geniet van deze romantische dag en: love you!
Nu lezen
Een klant deelde deze mooie woorden over het telefonisch contact met een van onze Stroomlijners.
Nu lezen
Word je nerveus bij de gedachte om een nieuwe job te beginnen? Bij de klantendienst van De Stroomlijn start je niet alleen.
Nu lezen
Luc is ondertussen al 15 jaar CEO van De Stroomlijn. “Ik ben eigenlijk al mijn hele leven bezig geweest met klanten. Dat heb ik mee van thuis uit. Mijn moeder had thuis de enige dorpswinkel en ik moest regelmatig meehelpen. En mijn vader was vloerder en had ook een toonzaal. Het gebeurde geregeld dat ik daar contact had met de klanten.”
Nu lezen
Bij De Stroomlijn mag iedereen er zijn
Nu lezen
Voor Ruth startte bij De Stroomlijn, de klantendienst van Fluvius, FARYS en De Watergroep, deed ze altijd jobs waarbij ze mensen moest helpen. “Dat is zo’n beetje de rode draad doorheen mijn carrière. Ik zou geen job kunnen doen waarbij er geen contact is met mensen.”
Nu lezen
Voor veel mensen is vandaag, Blue Monday, de meest deprimerende dag van het jaar. De Stroomlijners rolden deze ochtend echter met veel energie uit hun bed.
Nu lezen
Hr-assistente Aartje is je eerste aanspreekpunt tijdens je sollicitatie en bij al je praktische vragen over onder andere loon en vakantiedagen.
Nu lezen
Onze neus gaat krullen als we van de klanten van Fluvius, FARYS en De Watergroep een schouderklopje krijgen.
Nu lezen
Wij wensen de collega-Stroomlijners een fantastisch 2023 toe. Met op de eerste plaats een goede gezondheid, maar ook veel liefde, werkvreugde en leuke momenten.
Nu lezen
We zijn heel blij dat we jullie klanten elke dag met de glimlach mogen verder helpen. Bedankt voor het vertrouwen en op naar 2023!
Nu lezen
Vandaag staat alles in het teken van gezellig samen zijn met je familie. We wensen alle Stroomlijners een mooie dag toe vol lekker eten en toffe cadeautjes ;-)
Nu lezen
Linda werkt al 12 jaar bij de klantendienst van De Stroomlijn en kan zich dus een ‘ancienne’ noemen.
Nu lezen
Samen maken we elke dag het verschil
Nu lezen
“Op iedere site is er een ‘gezellige bende’ die leuke activiteiten organiseert”
Nu lezen
Ze is nu 5 jaar teamleader en daarvoor was ze 13 jaar klantenadviseur.
Nu lezen
Aan al onze mannelijke collega’s: vandaag is het jullie dag.
Nu lezen
Onze Stroomlijners zijn toppers: elke dag opnieuw zijn jullie vriendelijk voor de klanten én elkaar.
Nu lezen
Charlotte werkt bijna 3 jaar voor De Stroomlijn voelt zich hier goed in haar vel. Het contact met de collega’s heeft daar veel mee te maken.
Nu lezen
Kersverse Stroomlijner Kelly getuigt: “Wat mij opvalt is dat de opvolging en coaching heel persoonlijk zijn.” En niet onbelangrijk: Kelly vindt dat ze een zeer correct loon heeft.
Nu lezen
De Stroomlijners hebben het hart op de juiste plaats. Jullie engageren zich met volle overtuiging voor verschillende goede doelen. Bekijk hier de goede doelen per vestiging.
Nu lezen
Kris werkt ondertussen een goeie twee jaar als klantenadviseur voor De Stroomlijn. De diversiteit in z’n job, de goede begeleiding en de collega’s zorgen ervoor dat hij elke dag met plezier gaat werken.
Nu lezen
Vincenth is sinds 14 april 2022 aan de slag bij De Stroomlijn. Daarvoor werkte hij als contact tracer. “Ik heb dat 7 à 8 maanden gedaan, maar de jobonzekerheid maakte dat ik naar iets anders ben beginnen uitkijken. Ik wou niet constant meer op interimbasis werken, want je wil uiteindelijk ook alleen gaan wonen op een bepaald moment. Aangezien ik graag mensen help, was er meteen een match met De Stroomlijn.”
Nu lezen
Stephanie werkt sinds eind 2019 voor De Stroomlijn. Wat haar zo aanspreekt aan haar werk als Stroomlijner? “De work-lifebalance, de band met de collega’s en de mogelijkheid tot bijscholing.”
Nu lezen
De kwaliteit van onze processen leunt sterk op de kwaliteit van de IT-systemen. Daarom zijn we blij dat we ICT-teams hebben die altijd the extra mile gaan om de betrouwbaarheid te verzekeren. Maar onze specialisten doen zoveel meer om de kwaliteit op hoog niveau te houden. Maarten Van Megroot, Operations Manager ICT Service Desk Fluvius, deelt graag een paar recente acties van zijn team.
Nu lezen
Cindy is sinds 5 jaar teamleader in de vestiging in Ieper. Daarvoor was ze 13 jaar klantenadviseur. Waarom ze haar job zo graag doet? Dat vertelt ze ons met veel plezier tijdens een persoonlijk gesprek.
Nu lezen
Een steeds betere kwaliteit, dat geldt ook voor onze processen. Daarom zijn we sinds 22 juni overgestapt naar de nieuwe werkwijze om de identificatie, interactie en opvolging van Fluvius-klanten beter te stroomlijnen. KIO is echt een project voor én door Stroomlijners.
Nu lezen
Kiara Smeers is sinds 7 juni 2022 aan de slag bij De Stroomlijn in Hasselt als operator. Ze is met haar 21 lentes de jongste Stroomlijner op dit moment. Kiara vertelt waarom ze elke dag met plezier komt werken.
Nu lezen
Bij De Stroomlijn vinden we het erg belangrijk dat medewerkers nauw betrokken worden bij nieuwe werkwijzes. Jullie moeten er namelijk elke dag mee werken en dus moeten ze Stroomlijner-proof zijn. Stroomlijner en KIO-influencer Charlene Andries testte samen met een testgroep de nieuwe werkwijze KIO uit. Waarom heeft ze zich hiervoor kandidaat gesteld?
Nu lezen
Wat mag je verwachten als nieuwe medewerker bij De Stroomlijn? Als nieuwe Stroomlijner word je allesbehalve aan je lot overgelaten. Aartje, hr-assistent, en Arnela, operations manager Mechelen, lichten toe hoe je als starter ondersteund wordt.
Nu lezen
Tevreden klanten, daar gaan we voluit voor. Daarom wilde FARYS weten hoe happy de klanten zijn met het contact dat ze met ons hadden. Dat gebeurt volgens een internationaal gebruikte methode: CSAT. Dat staat voor Customer Satisfaction.
Nu lezen
Voor een nieuw en uitdagend project – KIO - hebben onze technische collega’s Pieter Van Puyenbroek en Robin Coppens een titanenwerk verricht. Om klantendata uit te wisselen met Fluvius moest er een nieuw systeem worden gebouwd.
Nu lezen
Patrick Put is al 13 jaar hr-manager bij De Stroomlijn. Hij vindt het belangrijk om niet in een ivoren toren te zitten, maar op de vloer aanwezig te zijn. “Ik wil voelen wat er leeft onder de collega-Stroomlijners.”
Nu lezen
Scherson is al 15 jaar aan de slag bij De Stroomlijn in Hasselt. “De uitdaging maakt dat ik hier al zo lang werk. En de mogelijkheden om door te groeien.”
Nu lezen
Pauline werkt bijna vier jaar bij De Stroomlijn in Ieper als klantenadviseur. Ze vertelt waarom ze zo’n trotse Stroomlijner is.
Nu lezen
Veel Stroomlijners wonen dicht bij hun werk in Ieper, Hasselt, Gent of Mechelen. Dat heeft als groot voordeel dat je worklife-balance in elk geval geen last heeft van lange files en uren onderweg zijn. En voortaan kun je als Stroomlijner ook gezond naar het werk want elke Stroomlijner die dat wil, kan met een leasefiets naar zijn werk trappen. Naast gezond en ontspannend is een leasefiets ook heel voordelig! We leggen hier graag even uit wat een leasefiets is en waarom je daarmee zeker je voordeel doet.
Nu lezen
In de loop van de maand april starten we bij De Stroomlijn met de vernieuwing van onze IT-infrastructuur. De vernieuwing zal tot eind oktober duren. IT-manager Valery Coucke licht toe wat dit concreet inhoudt, wat de voordelen zijn voor de Stroomlijners én hoe kansarme gezinnen hier hun voordeel mee doen.
Nu lezen
Derek is ondertussen al 13 jaar trotse Stroomlijner. “Het was mijn eerste job. Ik ben vroeger gestopt met school en heb daarna via een interimbureau gesolliciteerd bij De Stroomlijn. Ik werd vrijwel onmiddellijk aangenomen en een paar weken later mocht ik al starten.”
Nu lezen
Op zaterdag 19 maart kwamen de collega’s uit alle 4 vestigingen van De Stroomlijn samen in De Fabriek in Buggenhout. Het werd een zalig feestje met als verrassingsact collega Kris uit Gent die zijn zangkunsten bovenhaalde.
Nu lezen
De oorlog in Oekraïne laat niemand onberoerd. Omdat alle beetjes helpen, zamelen we op alle vestigingen van De Stroomlijn hulpmiddelen in om af te geven aan de ambassade van Oekraïne.
Nu lezen
Gwendoline is nu bijna twee jaar aan de slag bij De Stroomlijn als klantenadviseur. Voordien was ze poetshulp. Ze vertelt wat haar motiveerde om deze toch wel opvallende jobswitch te maken.
Nu lezen
Tijdens een professionele shooting in Vilvoorde stonden 19 van jullie collega’s centraal. Zij werden eerst gemaquilleerd, stonden daarna voor de lens én werden ook geïnterviewd.
Nu lezen
Onze collega-Stroomlijners werden verrast met lekkere Merci’tjes van Fluvius als dank voor hun inzet tijdens de stormen Eunice en Franklin. Een sympathieke attentie waar we met veel plezier van zullen snoepen!
Nu lezen