Sinds december 2020 is Loveley klantenadviseur bij De Stroomlijn in Ieper. Hiervoor volgde ze een opleiding tot boekhouder bij de VDAB en voordien heeft ze als arbeider in productieomgevingen gewerkt.
“Het was tijd voor iets anders. Ik wou een switch maken, deels ook omdat ik het zware lichamelijke werk niet meer kon doen.”
Ruimte voor bijscholing
Loveley kijkt positief terug op haar eerste jaren bij De Stroomlijn. “Je wordt goed omringd. Als je start krijg je een reeks opleidingen. En als je tijdens een call zelf iets niet weet, is er ook nog de floorwalker om je te helpen. Ik krijg nu nog steeds bijsturingsopleidingen waarin veranderingen aan bod komen. Je hebt naast inhoudelijke opleidingen ook opleidingen zoals ‘Omgaan met moeilijke klanten’. Ieder jaar kan je bovendien kiezen uit een lijst met bijkomende opleidingen. ‘Presentaties geven’ bijvoorbeeld. Ik ben daar niet zo goed in en wil me daarin bijscholen. Dankzij de bijscholingen blijf je alert.”
Doorgroeikansen
Ook de mogelijkheid om door te groeien vindt Loveley een groot pluspunt. “Ik heb al gesolliciteerd om trainer te worden. Ze geven je echt een kans. Ook bij andere zaken word je betrokken. Zo zijn ze nu aan een programma aan het werken en daar wordt jouw input gewaardeerd.”
Happy customers
“Als klantenadviseur is het belangrijk om geduld te hebben, niet te gevoelig te zijn en feeling te hebben om met klanten te bellen. Ik heb een goed gevoel als de klanten tevreden zijn en dat ook laten blijken. Daar haal ik energie uit.”
Happy Stroomlijners
“De work-lifebalance zit hier ook goed. Je werkt in wisselende uurroosters tussen 8u en 20u. Ik heb zelf één late shift per week: van 11u30 tot 20u. Mijn favoriete shift is van 8u tot 16u30.
De Stroomlijn is een werkgever met veel begrip. Als er iets is, ook privé, kan je bij je leidinggevende terecht. Je mag hier jezelf zijn.
En tot slot ook niet onbelangrijk: je krijgt een mooi salaris.”
Wil je ook Stroomlijner worden?
Bekijk hier alle vacatures
Bekijk alle nieuwsberichten