Stroomlijner Kelly wil nergens anders meer werken

Stroomlijner Kelly wil nergens anders meer werken

Kelly is sinds vorige zomer trotse Stroomlijner.

“Hiervoor was ik conciërge in een appartementsgebouw. Maar het was tijd voor iets anders. Ik wou een andere richting uit met meer klantencontact.”

Ze voelde zich meteen als een vis in het water als klantenadviseur bij De Stroomlijn in Hasselt. “Je voelt je hier welkom en thuis. We zijn er voor elkaar. Dat is anders dan bij andere bedrijven. Elke maand hebben we meeting en doen we ook leuke spelletjes. De CEO voelt ook niet aan als een baas. Je bent hier bovendien geen nummer, ze kennen je naam en spreken je ook zo aan.”

Permanent bijleren

“Je start met een opleiding en na een week begin je te bellen, met de trainer die je helpt. Je weet dat je een vangnet hebt: er zijn coaches en floorwalkers aan wie je je vragen kan stellen. Je wordt niet op je stoel gedropt. Geen vraag is te veel. Je kan ook na die eerste maanden altijd blijven bijleren of doorgroeien naar een andere functie. Zo zijn er sessies waarin je je soft skills ontwikkelt, zoals omgaan met moeilijke klanten.”

Veel variatie

“Het is een heel afwisselende job, geen enkele telefoon is hetzelfde. De vragen zijn heel divers. Daardoor wordt het nooit saai.”

Een 10 voor sfeer

“Er is een hele goeie sfeer onder de collega’s. Ik doe ook thuiswerk, maar ik vind het leuker op de vloer. Er is veel samenhorigheid. Iedereen praat met iedereen, dat vind ik heel belangrijk.”

Balans tussen werk en privé

“Ik werk twee dagen thuis, maar je mag ook drie dagen thuis werken of fulltime op de vloer zijn, dat kies je zelf. Je kan ook uren wisselen met collega’s, of doorgeven dat je op een bepaalde dag liever een vroege shift hebt.”

Respect voor alle Stroomlijners

“Als je je best doet, zien ze dat. Je krijgt daar respect voor. Ik zou nergens anders meer willen werken. Ik denk niet dat in een ander bedrijf beter is.”

Wil je ook Stroomlijner worden? Bekijk hier alle vacatures


Bekijk alle nieuwsberichten