Fluvius zegt MERCI aan onze Stroomlijners

Fluvius zegt MERCI aan onze Stroomlijners

Het waren pittige dagen voor De Stroomlijn tijdens de afgelopen stormen Eunice en Franklin. Als gevolg van het stormweer kreeg Fluvius zeer veel meldingen van storingen binnen. Het permanentieteam van De Stroomlijn had dus meer dan haar handen vol. Als contactcenter zijn we er uiteraard in getraind om snel oplossingen te zoeken voor de klanten van zowel Fluvius, FARYS als De Watergroep. 

Dankzij de grondige opleiding en feedbackmomenten zijn onze collega-Stroomlijners in staat om elke call professioneel te behandelen. Collega Deborah heeft daar het volgende over te zeggen: “Er zijn enerzijds inhoudelijke opleidingen, bijvoorbeeld rond technische zaken zoals een defecte riolering, maar ook opleidingen als ‘Omgaan met moeilijke klanten’ of ‘Ergonomie’. 

Op drukkere en moeilijkere momenten is de verbondenheid tussen de Stroomlijners onderling nog sterker. Iets wat Stroomlijner Scherson alleen maar kan bevestigen: “Collega’s zijn enorm belangrijk voor mij. Als je ergens mee vast zit, steunen we elkaar. We helpen elkaar waar nodig. De goede sfeer maakt het leuk om naar het werk te komen.”

Onze Stroomlijners slaagden er ondanks de drukte in om iedereen tijdens de 2 stormen zo goed mogelijk te helpen. Iets wat het team van Fluvius enorm apprecieerde. Daarom verrasten ze ons permanentieteam met lekkere Merci’tjes. Een sympathieke attentie waar we met veel plezier van zullen snoepen!

Wil je zelf ook Stroomlijner worden? Bekijk dan hier onze nieuwste vacatures.


Bekijk alle nieuwsberichten