Daarom is Ruth een trotse Stroomlijner

Daarom is Ruth een trotse Stroomlijner

“Bij De Stroomlijn mag je zijn wie je bent”

Voor Ruth startte bij De Stroomlijn, de klantendienst van Fluvius, FARYS en De Watergroep, deed ze altijd jobs waarbij ze mensen moest helpen. “Dat is zo’n beetje de rode draad doorheen mijn carrière. Ik zou geen job kunnen doen waarbij er geen contact is met mensen.”

Haar takenpakket was nieuw voor Ruth.

“Ik was snel mee met de materie, want je wordt heel goed ondersteund. De opleidingen die je krijgt zijn echt aangepast aan je capaciteiten en tempo. Op een half jaar was ik fully skilled.”

Wat houdt die ondersteuning precies in?

“Je krijgt een coach die vraagt hoe je je voelt in je job en waar je nog aan wil werken. Je begint dus met zelfreflectie. Daarna bekijken ze je productiviteit en kwaliteit. Ze zijn echt wel met je bezig en zetten ook in op de positieve dingen. Je hebt heel hard het gevoel dat je alleen maar aan het groeien bent. Als je dan een positieve review krijgt van een klant, maakt dat je dag. Daarvoor doe ik het. Het geeft je een voldaan gevoel als je iemand hebt verder geholpen en zijn of haar zorgen hebt weggenomen.”

Ruth omschrijft De Stroomlijn als een warm nest waarin ze terechtkwam.

“Je mag hier zijn wie je bent, er wordt geen oordeel geveld. Je hebt echt het gevoel dat je gehoord wordt. Iedereen is ook superrespectvol en vriendelijk. De babbels met collega’s zorgen ook voor luchtigheid tijdens het werk. Een heel aangename werksfeer met andere woorden. Ik heb niet veel jobs gehad waar dat het geval was, dus dat is wel iets om te koesteren.”

Tot slot: wat is een Stroomlijner voor Ruth?

“Een Stroomlijner is gedreven, empathisch, hulpvaardig, punctueel, verantwoordelijk en leergierig.”

Word jij de nieuwe collega van Ruth?

Bekijk hier alle vacatures


Bekijk alle nieuwsberichten