6 redenen waarom Guy Goethals een happy Stroomlijner is

6 redenen waarom Guy Goethals een happy Stroomlijner is

Guy Goethals werkt sinds januari 2022 bij De Stroomlijn in Gent, de klantendienst van Fluvius, Farys en De Watergroep. Voordien werkte hij 18 maanden bij Proximus en daarvoor 34 jaar in een drukkerij. Hij geeft ons 6 redenen waarom hij echt op zijn plaats zit bij De Stroomlijn.

1. De collega’s

“Het spreekt me aan dat iedereen hier gelijk is. Collega’s schuiven ook niet naar elkaar door wat er verkeerd loopt. Er is echt een hele goede sfeer. Dat was wel anders bij de drukkerij. Er wordt hier weinig geroddeld. Iedereen helpt elkaar. Da’s het belangrijkste voor mij.”

2. Het contact met de klanten

“Ik heb heel weinig boze klanten. Je moet vooral geduld hebben en vriendelijk zijn. En het goed kunnen uitleggen, vooral bij oudere klanten. Ook interessant is het feit dat je verschillende nationaliteiten aan de lijn krijgt.”

3. Afwisseling in de job

“Het werk is heel gevarieerd en nooit hetzelfde. Je krijgt telkens andere vragen en ook de inhoud verandert regelmatig.”

4. Opleidingen

“Ze maken echt tijd voor kwalitatieve opleidingen. Bij Proximus moest je het zelf uitzoeken als er iets veranderde, terwijl je hier telkens bijgespijkerd wordt via een opleiding.”

5. Voordelen

“Ik vind het mooi meegenomen dat je verschillende voordelen hebt, zoals maaltijdcheques, een hospitalisatieverzekering en het pensioenplan.”

6. Work-lifebalance

“Je moet niet te vroeg beginnen en hebt niet te laat gedaan. Een dag in de week werk ik tot 18u en ik vind het leuk dat ik die dag wat langer kan slapen. Want ik voel het wel aan mijn lichaam dat ik dat nodig heb gezien mijn leeftijd.”

Wil je ook Stroomlijner worden? Bekijk hier alle vacatures


Bekijk alle nieuwsberichten