Een Stroomlijner staat er niet alleen voor
Winnie, teamleader Antwerpen
"Sinds 2009 werk ik bij De Stroomlijn en ik heb altijd een goede work-life balance ervaren. Door de jaren heen ben ik soepel overgestapt van voltijds naar deeltijds (20 uur) en weer terug naar 4/5 (32 uur), omdat mijn privéomstandigheden veranderden, onder meer door de geboorte van mijn kinderen. Er was altijd ruimte voor open communicatie, eerst als operator en nu als teamleader nog meer."