Een Stroomlijner staat er niet alleen voor
Hanne, klantenadviseur Gent
"Werken bij De Stroomlijn is oprecht heel fijn, voornamelijk door de collega’s. We hebben zo’n divers team en iedereen is ook steeds blij om op het werk te zijn. Dat voel je echt. Ik wou graag bij het redactieteam werken omdat ik graag creatief bezig ben en zo toch net wat meer invloed heb op de leuke dingen die we op de werkvloer doen."