Menu
Terug naar de verhalen
Kenza

Een Stroomlijner heeft het goed

Kenza, klantenadviseur Ieper

"Ik vind het goed dat we niets verkopen. Omdat ik en anderen niet goed zijn in sales. Een leuk extra legaal voordeel is de aanwervingsbonus, waar ik van heb kunnen genieten."